Моята количка

Затвори

365 дни за ВРЪЩАНЕ или ЗАМЯНА

В разрез с всички разпоредби и нормативни правила на Комисията за защита на потребителите, DMR предлага на своите клиенти абсолютно безопасно пазаруване ,а именно време за връщане или замяна на закупен продукт 365 дни от датата на получаване.

Защо го правим ?

В забързаното си ежедневие ние често правим необмислени покупки. Понякога нямаме време да разпечатаме пратките си, за да огледаме какво сме си закупили или дори ги забравяме опаковани в дрешника. Понякога купуваме продукти за следващия сезон и без дори да ги пробваме ги прибираме в гардероба, а когато вече им дойде времето за носене се оказват малки или големи, тесни или широки. Често не се харесваме с тях и си казваме " Не, това не са моите обувки или дрехи.." , но тогава вече е изтекъл досадният 14 дневен срок за връщане или замяна и продуктите остават завинаги наши без дори да можем да им се порадваме. Именно за това DMR предлага:

365 дена време за оглед и вземане на решение 

Не е нужно да давате обяснения или да се чувствате неудобно. Ние дори няма да Ви попитаме за причнината. Просто ни пишете на  365@dmr.bg

Какво е нужно да направите?

Изпратете ни имейл със следните данни: 

• Номер на поръчката ( задължително ) имате го получен на SMS или на имейл и е във формат "DMR-12345" - без този номер ще ни бъде трудно да Ви съдействаме и ще отнеме повече време за идентификация на Вашата поръчка съответно и нашият отговор би се забавил

• Вашите имена, с които е направена поръчката 
• Телефонен номер с който е направена поръчката
• Ако желаете замяна - име, код или линк към продукта с който желаете да заменим 
• Ако желаете връщане на парите за продукта/продуктите, банкова сметка IBAN и титуляр на сметката, в която ще ви бъде възстановена сумата. ( Банковата сметка - IBAN задължително трябва да бъде на името на титуляра на поръчката, ако титулярът на сметка е различен от титулярът направил поръчката няма да можем да възстановим сумата. Подчертаваме, че това не са наши изисквания или претенции ,а единствен начин за правилно ощетоводяване на парични потоци съобразени с наредбите на НАП ) Знаем и сме наясно, че това би създало трудност за някои наши клиенти, но се надяваме да бъдем разбрани. След като получим Вашият имейл ние ще Ви отговорим адекватно с детайли за връщането или замяната на продукта или ще се свършим с Вас на посоченият телефонен номер,за да уточним процедурата с подробности. Заедно ще изберем одобрен за Вас куриер и начин на доставка, ще уточним адрес за доставка или ще Ви помогнем да изберете нов продукт за замяна.

Какви са нашите условия ?

• Продукта не трябва да е носен-използван 

• Продукта не трябва да е пран или почистван

• Оригиналната опаковка/кутия трябва да е запазена във вида,в който е получена ( без оригиналната кутия/опаковка продукта не може да бъде върнат под никакъв пред текст. Моля пазете оригиналната опаковка )

• Етикетите не трябва да са премахнати от продукта 

• Касовият бон трябва да бъде наличен и да се върне заедно с продукта ( предупреждаваме Ви, че при липса на касов бон парични суми няма да бъдат връщани - разпоредба на НАП. При загуба на касов бон продукта подлежи единствено и само на замяна ! 

• Продукта трябва да е в същия търговски вид,в който сте го получили

• Куриерските разходи по връщането или замяната  на продукта са за Ваша сметка

• Ако сте имали поръчка на стойност по-голяма от 79 лв и сте ползвали правото си на безплатна доставка при връщането на продукта/продуктите ще над числим и таксата за доставка, която сме платили ние на съответния куриер за да Ви я доставим, тя ще бъде приспадната от стойността на върнатия продукт когато възстановяваме сумата в банковата Ви сметка

• Всички суми се възстановяват единствено и само чрез банков превод, във Ваша лична банкова сметка - IBAN в рамките на 14 дни след получаването на продукта и обстоен оглед от наша страна.

• Всички продукти връщани към DMR трябва да са опаковани добре в защитно фолио за да не се нарушава търговският вид на кутията/опаковката

• Ако при получаването на продукта сте установили, че в резултат на транспорта е повредена опаковката на продукта или самият продукт, то моля да направите незабавна рекламация на съответният куриер с който е доставена Вашата пратка. Напомняме Ви, че имате правото да получите обезщетение в размера на стойността на продукта  от куриерската фирма за унищожаване или повреждане на продукт или опаковка! 

• Всяка пратка изпратена към нас за замяна или връщане задължително трябва да е с опция ПРЕГЛЕД 

Случаи, в които можем и си запазваме правото да откажем връщане или замяна на продукт:

• Използван, носен или употребяван продукт - дори и да бъде изпратен към нас , ние ще откажем и ще върнем пратката към Вас , съответно всички куриерски разноски остават за Ваша сметка 

• Пратки изпратени към нас с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ ще бъдат отказвани без да се вземат под внимание

• Пратки изпратени към нас без предварителна уговорка по имейл или по телефон ще бъдат отказвани без да се вземат под внимание 

• Нарушена, похабена, скъсана или смачкана опаковка на продукт - пратката ще бъде отказана от нас и върната към Вас. Всички куриерски разходи остават за Ваша сметка

• Продукт изпратен без оригиналната опаковка - пратката ще бъде отказана от нас и върната към Вас. Всички куриерски разходи остават за Ваша сметка

• Пратка изпратена към нас с куриерски услуги за наша сметка освен в случаите ,в които имаме предварителна писмена уговорка по имейл - пратката ще бъде отказана от нас и върната към Вас. Всички куриерски разходи остават за Ваша сметка

• Кутия/опаковка залепена с тиксо или скоч - пратката ще бъде отказана от нас и върната към Вас. Всички куриерски разходи остават за Ваша сметка

• Загубен касов бон

 

Как и къде трябва да договорим и уточним замяна или връщане на продукт ?

За наша и най-вече Ваша сигурност процедура по замяна или връщане се уточнява единствено и само в писмена форма - имейл кореспонденция на електронен адрес 365@dmr.bg . Единствено в имейл кореспонденцията остава и се запазва история на дискусията с дати, часове и минути. Единствено в нея можем да проследим целият разговор от началото до приключването на процедурата по връщането или замяната на вашите продукти. Единствено чрез имейл е най-сигурно да се получават и изпращат конфиденциални данни каквито са Вашите лични данни и банкови сметки. Категорично ще откажем всеки опит за комуникация и предаване на лични данни по телефон, във Faceboок messenger на официалната страница на DMR , SMS, Viber или WhatsApp и други подобни канали за комуникация,за които DMR не може да носи отговорност за сигурността и защитата на Вашите лични данни. Длъжни сме да уточним , че всички автоматични SMS-и имейли, които Вие получавате от платформата на DMR са криптирани и строго контролирани за сигурност от световно известни компании, лидери в комуникациите и автоматичните известявания на клиенти. 

Моля преди да предприемете връщане или замяна на продукт да прочетете внимателно всичко написано на тази страница. Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас на адрес: contact@dmr.bg