FAQ
Въпроси и отговори
Как да търся за даден продукт в магазина?
Mоля използвайте модулите за търсене. В горния десен ъгъл имате лупичка с текст " Какво търсиш днес?" , ако напишете там името на модела или просто какво търсите ще Ви покажем всичко, което съвпада с вашето търсене. Може да ползвате и тази връзка > НАТИСНИ ТУК
Мога ли да получа фактура за закупена от мен стока?
За да генерирате фактура за вашата фирма за закупен продукт от DMR, моля регистрирайте се като потребител в DMR, и когато правите поръчките си във формата в която попълвате данни за доставка в полето " Фирма и ЕИК - за фактура НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ! " попълнете името на вашата фирма и ЕИК. След финализирането на Вашата поръчка ще може да изтеглите фактурата в PDF формат от Вашият профил > ТУК. Ако не сте регистриран потребител само е нужно да отбележите в бележки към поръчката, че желаете фактурата да ви бъде изпратена на посочен от вас имейл адрес. Ние ще се погрижим след като заплатите продукта на куриера да бъде изпратена на имейл
Има ли възможност закупеният от мен продукт да се достави на различен адрес от този посочен в клиентския ми профил?
В този случай в процеса на правене на поръчка, ще имате възможност да въведете желаният адрес за доставка като преди да финализирате вашата поръчка селектирате опция "Желая доставка до друг адрес" и въведете нов адрес за доставка.
Забравил съм паролата си за профила си. Какво мога да направя?
Ако сте забравили паролата си моля използвайте опцията „ Забравили сте си паролата ? ” , с която разполагаме в www.dmr.bg след като въведете имейл адреса с който сте регистрирани в DMR до няколко секунди ще получите имейл с инструкции за промяна и въвеждане на нова парола. Информираме Ви , че ние от DMR нямаме достъп до вашите пароли и не можем да ви помогнем с възстановяването на старата парола.
Трябва ли да съм регистриран потребител в този сайт за да мога да закупя стока?
Не е нужно да сте регистриран потребител в DMR за да направите поръчка. Недостатъците, когато пазарувате като гост са, че не получавате актуални промоции на имейл и не може да виждате статуса на вашите поръчки в профила си.
Мога ли да променя поръчката си?
В случай, че искате да промените поръчката си, моля свържете се с нас по електронна поща на email: contact@dmr.bg . Моля посочете и идентификационния номер на поръчката си, който може да намерите в раздел „ ИСТОРИЯ НА ПОРЪЧКИТЕ ”.
Мога ли да намеря информация за предишните си поръчки?
Може да проверите поръчките си направени в сайта чрез влизане в „ ИСТОРИЯ НА ПОРЪЧКИ ”.
Искам да си купя един продукт, но не е в наличност. Какво трябва да направя?
За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас по телефона или по електронна поща на contact@dmr.bg
Искам да получа допълнителна информация, която не намирам в интернет страницата. Какво трябва да направя?
В този случай, моля свържете се с нас по телефона или електронната поща contact@dmr.bg